Publikacje

Dobra dokumentacja naprawy to gwarancja wypłaty.
Skompletowanie jej jest trudniejsze niż tej wymaganej w ramach umowy o współpracy dealera z zakładem ubezpieczeń, ale rezultaty finansowe są warte wysiłku, który trzeba ponieść – przekonuje Witold Żemajtys, prezes spółki CNP.

Mądry Polak…po szkodzie cz. 2

Czytam cały artykuł

Zyskowność działu blacharsko-lakierniczego większości ASO nie jest dziś tak wysoka, jak jeszcze kilka lat temu. Według Witolda Żemajtysa, prezesa spółki CNP, aby ją poprawić, dealer powinien podjąć działania w czterech najważniejszych obszarach.

Mądry Polak...po szkodzie

Czytam cały artykuł

Dobra dokumentacja naprawy to gwarancja wypłaty.
Skompletowanie jej jest trudniejsze niż tej wymaganej w ramach umowy o współpracy dealera z zakładem ubezpieczeń, ale rezultaty finansowe są warte wysiłku, który trzeba ponieść – przekonuje Witold Żemajtys, prezes spółki CNP.

Mądry Polak…po szkodzie cz. 2

Czytam cały artykuł

Po wakacyjnej przerwie kontynuujemy temat związany
z podnoszeniem rentowności blacharni-lakierni. Zdaniem
Witolda Żemajtysa, prezesa spółki CNP, elementem
zaniedbywanym przez wielu dealerów jest staranne
przygotowanie kosztorysu.

Mądry Polak…po szkodzie cz. 3

Czytam cały artykuł

CNP sp. z o.o. 

ul. Adm. J.Unruga 58

81-181 Gdynia 

KRS: 0000347548 

REGON: 220945925 

NIP: 958-162-70-75