Publikacje

d

Mądry Polak…po szkodzie cz. 3

Po wakacyjnej przerwie kontynuujemy temat związany z podnoszeniem rentowności blacharni-lakierni. Zdaniem Witolda Żemajtysa, prezesa spółki CNP, elementem zaniedbywanym przez wielu dealerów jest staranne przygotowanie kosztorysu.
Wyświetl artykuł
Dealer_okladka_czerwiec_2019-1

Mądry Polak…po szkodzie cz. 2

Dobra dokumentacja naprawy to gwarancja wypłaty. Skompletowanie jej jest trudniejsze niż tej wymaganej w ramach umowy o współpracy dealera z zakładem ubezpieczeń, ale rezultaty finansowe są warte wysiłku, który trzeba ponieść – przekonuje Witold Żemajtys, prezes spółki CNP.
Wyświetl artykuł
Dealer_maj_2019_okladka-1

Mądry Polak...po szkodzie

Zyskowność działu blacharsko-lakierniczego większości ASO nie jest dziś tak wysoka, jak jeszcze kilka lat temu. Według Witolda Żemajtysa, prezesa spółki CNP, aby ją poprawić, dealer powinien podjąć działania w czterech najważniejszych obszarach.
Wyświetl artykuł
gdpr-image
Nasz serwis używa plików cookies, aby lepiej spełniać Państwa wymagania. Szczegółowe informacje o plikach cookies można znaleźć w naszej polityce prywatności. Kontynuując przeglądanie serwisu bez zmian ustawień przeglądarki akceptujesz zapisywanie plików cookies.
Polityka Prywatności