W ramach współpracy z nami Autoryzowane Stacje Obsługi otrzymują dostęp do unikatowego systemu DMS, który jest odpowiedzialny za generowanie i obieg dokumentów pomiędzy – ASO, CNP, ubezpieczycielem, a sądem (w przypadku rozprawy).
Nasza aplikacja poprawia pracę doradców działu likwidacji szkód, znacząco redukując czas potrzebny do zarejestrowania rekordu. Chcesz dowiedzieć się jak DMS wpływa na rentowność warsztatu?
W CNP kładziemy nacisk na optymalizację i wsparcie Autoryzowanych Stacji Obsługi w procesach likwidacji szkód komunikacyjnych. Aby temu sprostać, stworzyliśmy dedykowany system DMS do współpracy z ASO, gwarantujący pełną transparentność oraz oszczędność czasu.
Obieg dokumentów w ASO – czyli czym jest system DMS?
Nasz innowacyjny system DMS do współpracy z ASO jest istotą optymalizacji obsługi klienta oraz procesu likwidacji szkód komunikacyjnych. Polega na zautomatyzowanym generowaniu dokumentów i wprowadzeniu ich do obiegu na linii ASO, CNP, ubezpieczyciel, sąd (w przypadku konieczności wkroczenia na ścieżkę sądową).
DMS zapewnia dostęp do informacji w czasie rzeczywistym dla wszystkich pracowników, co gwarantuje kontrolę nad każdym etapem likwidacji szkody – od pierwszego kontaktu z klientem, przez wycenę kosztów, aż do uzyskania pełnej kwoty odszkodowania.
Funkcje systemu DMS
System umożliwia sprawny obieg dokumentów w ASO podczas procesu likwidacji szkód, co pozytywnie wpływa na współpracę między ASO, CNP i ubezpieczycielem, a w razie konieczności sądem. Wszystko za sprawą szeregu funkcji systemu DMS do współpracy z ASO, np.:
- jednorazowe uzupełnienie profilu szkody,
- automatyczne generowanie dokumentów,
- dostęp do pełnej dokumentacji elektronicznej,
- monitorowanie postępu w procesie likwidacji szkód,
- raportowanie stanu zleceń i efektywności procesów sądowych.
Korzyści dla ASO
Aktualnie firmy korzystają z różnych, niekompatybilnych systemów. Współpraca z CNP daje możliwość integracji między nimi. Dodatkowo DMS sam w sobie stanowi kompleksowe rozwiązanie, łącząc funkcje wielu dostępnych na rynku narzędzi.
Wybierając nasz system DMS do współpracy z ASO, każdy kontrahent zyskuje nie tylko przejrzystość finansową, ale również liczne udogodnienia wynikające z usprawnienia obiegu dokumentów w ASO.
- Oszczędność czasu pracy doradcy ASO.
Średni czas pracy doradcy ASO potrzebny do zarejestrowania szkody wynosi 60 minut. Dzięki aplikacji DMS jesteśmy w stanie skrócić go aż sześciokrotnie. - Szybki i wygodny dostęp do informacji.
Cyfrowy zapis dokumentów pozwala kierownikom ASO oraz dyrektorom zarządzającym skutecznie kontrolować jakość pracy w trakcie całego procesu likwidacji szkód. - Optymalne planowanie serwisów i napraw.
Stały wgląd do pełnej dokumentacji umożliwia efektywne planowanie napraw zgodnie z harmonogramem.
Dlaczego warto wybrać nasz system?
Decydując się na system DMS do współpracy z ASO, zyskujecie wsparcie doświadczonego zespołu prawników i specjalistów oraz optymalizujecie obieg dokumentów w ASO. Skuteczne przygotowanie akt szkodowych, usprawnienie obsługi klienta oraz możliwość rejestracji 1000 zleceń miesięcznie pomogą zwiększyć rentowność w Waszym warsztacie.
Serdecznie zapraszamy do współpracy.