Dla ASO
Sprawnie zarządzaj warsztatem samochodowym
W CNP oferujemy całościowe wsparcie Autoryzowanych Stacji Obsługi. Wieloletnie doświadczenie w branży gwarantuje transparentność oraz terminowość, a szkolenia doradców ASO w połączeniu z autorskim systemem DMS przyspieszą ich pracę, tym samym podnosząc rentowność, którą możesz wyliczyć za pomocą naszego specjalnego kalkulatora. Odkryj, w jaki sposób usprawnimy zarządzanie Twoim warsztatem.
Spis treści
- Filozofia CNP w zarządzaniu warsztatem samochodowym
- Skuteczne zarządzanie serwisem samochodowym - najważniejsze elementy
- Analiza bieżącej sytuacji
- Zarządzanie zasobami ludzkimi
- Rozwój technologiczny
- Optymalizacja procesów
- Monitoring wyników i raportowanie
- Dlaczego CNP?
Efektywne zarządzanie warsztatem samochodowym jest istotnym elementem odniesienia sukcesu w branży motoryzacyjnej. Niezależnie od tego, czy jego miarą jest aspekt finansowy, czy też zadowolenie klientów – odpowiednie zarządzanie serwisem samochodowym ma wpływ na obydwa z nich.
W CNP kompleksowo wspieramy Autoryzowane Stacje Obsługi, co przekłada się na doskonałe zrozumienie jaką wagę ma odpowiednie zarządzanie warsztatem samochodowym i wprowadzenie go na wyższy poziom.
CNP pomaga autoryzowanym warsztatom ASO poprzez:
- autorski system DMS umożliwiający generowanie i obieg dokumentów oraz dostęp do informacji w czasie rzeczywistym,
- pełne wsparcie w zakresie bezgotówkowej likwidacji szkód komunikacyjnych,
- egzekwowanie i maksymalizowanie należności od zakładów ubezpieczeń,
- szkolenia doradców,
- negocjowanie umów o współpracy z zakładami ubezpieczeń,
Filozofia CNP w zarządzaniu warsztatem samochodowym
Nasza filozofia opiera się na kompleksowym wsparciu ASO, dzięki któremu zarządzanie warsztatem samochodowym stanie się bardziej efektywne. Lojalność i zaangażowanie to główne wartości, którymi kierujemy się przy wspieraniu współpracujących z nami warsztatów.
Gwarantujemy:
- transparentność,
- terminowość,
- najwyższą jakość obsługi klienta.
Częścią naszej misji jest podnoszenie rentowności ASO, dlatego też w CNP kładziemy nacisk na skrócenie czasu pracy doradców z 60 do 10 minut potrzebnych na zarejestrowanie szkody w systemie. Usprawnia to zarządzanie warsztatem samochodowym i pomaga w wygenerowaniu wzrostu rentowności.
Skuteczne zarządzanie serwisem samochodowym – najważniejsze elementy
Skuteczne zarządzanie warsztatem samochodowym składa się z wielu elementów, które są często zaniedbywane bądź po prostu mogłyby lepiej funkcjonować. W CNP szkolimy, monitorujemy i egzekwujemy, co przekłada się na usprawnienie procesów w całej firmie.
Analiza bieżącej sytuacji
Naszą pracę rozpoczynamy od dokładnej analizy kondycji całego warsztatu. W celu identyfikacji obszarów wymagających poprawy przeprowadzamy audyt wszystkich procesów zachodzących w dziale blacharsko-lakierniczym.
Dodatkowo diagnozujemy efektywność operacyjną i organizacyjną, co umożliwia nam opracowanie spersonalizowanej strategii na zarządzanie serwisem samochodowym.
Zarządzanie zasobami ludzkimi
W CNP zdajemy sobie sprawę z tego, jak ważnym elementem odpowiedniego zarządzania serwisem samochodowym są pracownicy. W ramach współpracy z ASO oferujemy szkolenia doradców w zakresie kontroli nad efektywnością wykonywanej pracy w dziale likwidacji szkód komunikacyjnych.
Rozwój technologiczny
Automatyzacja wybranych czynności w celu osiągnięcia większej wydajności ma spory wpływ na skuteczne zarządzanie warsztatem samochodowym.
Dlatego też opracowaliśmy autorski i profesjonalny system DMS umożliwiający generowanie i obieg dokumentów oraz dostęp do informacji o każdej szkodzie w czasie rzeczywistym z dowolnego miejsca.
Optymalizacja procesów
W tym przypadku również kluczową rolę odgrywa wyżej wspomniany system DMS. Obecnie ASO działają na różnych systemach, które nie są ze sobą kompatybilne. W CNP łączymy te systemy, dzięki czemu jesteśmy w stanie usprawnić zarządzanie i zoptymalizować procesy obsługi klienta i likwidacji szkód komunikacyjnych.
Nasze rozwiązania umożliwiają pełną kontrolę nad całym procesem obsługi, eliminując konieczność wykonywania rutynowych zadań, pozwalając pracownikom skupić się na klientach. Dzięki temu jesteśmy w stanie znacznie skrócić czas obsługi i poprawić jakość świadczonych usług w ASO.
Monitoring wyników i raportowanie
Przy pomocy naszego autorskiego narzędzia i metod wdrażamy system monitorowania kluczowych wskaźników takich jak – rentowność współpracy z zakładem ubezpieczeń na mocy umowy o współpracy.
Regularne raportowanie postępów razem z analizą efektywności działań umożliwiają pełną kontrolę i są w stanie zapewnić wzrost rentowności warsztatu/ASO.
Dlaczego CNP?
Istnieje wiele powodów, dla których zarządzanie warsztatem samochodowym we współpracy z CNP jest dla ASO korzystne:
- wieloletnie doświadczenie i mnogość sukcesów w poprawianiu rentowności – 20 lat na rynku i około 1000 obsługiwanych zleceń w skali miesiąca, co przekłada się na ponad 95% skuteczności procesowej i 15% wzrost rentowności warsztatu,
- indywidualne podejście do każdego klienta poprzez dostosowanie odpowiedniej strategii zarządzania serwisem samochodowym w stosunku do jego potrzeb,
- doświadczony zespół ekspertów z szeroką wiedzą motoryzacyjną i wysokimi kompetencjami w zakresie zarządzania, daje gwarancję, że Twój warsztat jest w najlepszych rękach,
- stworzyliśmy specjalny kalkulator, obrazujący jak owa współpraca może wpłynąć zarówno na oszczędność czasu, jak i podniesienie rentowności w dziale blacharsko–lakierniczym ASO.
Jeśli zatem chcesz podnieść zarządzanie warsztatem samochodowym na wyższy poziom to serdecznie zapraszamy do kontaktu w celu omówienia etapów współpracy oraz zapoznania się z innowacyjnymi rozwiązaniami, które przyniosą realne korzyści dla serwisu.
W CNP dzięki kreatywności i doświadczeniu naszego zespołu jesteśmy w stanie osiągnąć każdy cel.